22 Ekim 2009 Perşembe

MİLAS RESİMLERİ


Saim Ahmet Gürel'in objektifinden seçtiğim resimlerimiz.

2 yorum:

MUHTEŞEM TURUNÇ dedi ki...

Yav arkadaş ya yiyorsun, yada uyuyorsun sanırım bi daha götürmezler seni bir yere:)ayrıca resimlerden birinde ana balların arasında boş yermi arıyo yumurta için:)

ALİ TÜRK dedi ki...

Muhteşem abi, ben az uzanmıştım, oktay sapan egitimine götürmüş milleti, yoksa attıgımı 12 den vururdum::))

Abi ne yedikki daha dur, Yusuf bize Ugramadınız deyip durur, Trakya turumuz olacak, bakarsın bir İzmir Muğla daha yaparız. Hacı çok gezdi ve izinleri tümden bitirdi ve işleri yetiştirir bahara.